Enviament + Lliurament

Les comandes fetes abans de les 15:00 s'enviaran el mateix dia laborable. Després de fer la teva comanda, rebràs un correu electrònic de confirmació d'enviament amb les dades de lliurament.

Les taules següents mostren tots els països als quals Vora envia actualment.

Espanya

Servei d'enviament Taxa d'enviament Estimació de lliurament
GLS Premium 11,50 € 24 hores (abans de les 14h)
Estàndard GLS 6,35 € 2-3 dies laborables

Portugal

Servei d'enviament Taxa d'enviament Estimació de lliurament
UPS Premium 16,20 € 1-2 dies laborables
Estàndard GLS 7,80 € 2-3 dies laborables

França, Alemanya i Itàlia

Servei d'enviament Taxa d'enviament Estimació de lliurament
UPS Premium 16,20 € 1-2 dies laborables
Estàndard UPS 14,50 € 2-4 dies laborables

Bèlgica, Txeca, Luxemburg, Països Baixos + Polònia

Servei d'enviament Taxa d'enviament Estimació de lliurament
UPS Premium 17,20 € 1-2 dies laborables
Estàndard UPS 16,60 € 2-4 dies laborables

Xipre + Malta

Servei d'enviament Taxa d'enviament Estimació de lliurament
Estàndard UPS 33,30 € 2-4 dies laborables

Àustria, Bulgària, Croàcia, Dinamarca, Estònia, Finlàndia, Grècia, Hongria, Letònia, Lituània, Romania, Eslovàquia, Eslovènia, Suècia + Irlanda

Servei d'enviament Taxa d'enviament Estimació de lliurament
UPS Premium 21,00 € 1-2 dies laborables
Estàndard UPS 17,00 € 2-4 dies laborables

NOTA: LES ESTIMACIONS DELS TEMPS DE LLIURAMENT ES BASEN EN QUAN ES FA LA SEVA COMANDA.

Totes les comandes es processen de dilluns a divendres, excepte els festius. Els lliuraments es fan de dilluns a divendres de 9 a 20 h. No ens podem fer responsables de cap retard de lliurament imprevist fora del nostre control.

Els articles de comanda anticipada i de comanda en retard s'enviaran a la data estimada indicada a la pàgina de descripció del producte. Aquests articles s'enviaran un cop estiguin disponibles i us notificarem les dates d'enviament per correu electrònic.

Els articles només es poden enviar a una adreça per comanda. L'enviament a diverses adreces requereix fer una comanda per separat per a cada ubicació.

Es poden demanar diversos productes al mateix temps i s'enviaran junts en un sol paquet a una sola adreça.

COM PUC FER UN SEGUIMENT DE L'ESTAT DE LA MEVA COMANDA?

Un cop enviada la teva mercaderia, rebràs un correu electrònic de confirmació amb un enllaç per fer el seguiment de la teva comanda. Feu clic a l'enllaç per comprovar l'estat del vostre enviament i registrar-vos per rebre actualitzacions de text. Rebràs un correu electrònic de confirmació un cop s'hagi lliurat la teva comanda.

Per als lliuraments a Espanya, poseu-vos en contacte amb GLS si necessiteu més ajuda per fer el seguiment del vostre paquet. Per a lliuraments fora d'Espanya, poseu-vos en contacte amb UPS i tingueu a punt el vostre número de seguiment.

ES NECESSA UNA SIGNATURA PER L'ENTREGA DE LA MEVA COMANDA?

Per motius de seguretat, es requereix la signatura d'un adult per al lliurament. Si no estaràs disponible per signar el teu lliurament: 

GLS farà dos intents d'entrega a l'adreça registrada. Si els dos intents resulten infructuosos, el vostre paquet es conservarà en una botiga propera acreditada per guardar el paquet per a vosaltres. Rebràs un missatge de text amb la ubicació de la botiga, els horaris i altra informació de recollida.

Fora d'Espanya, UPS realitzarà fins a tres intents de lliurament en tres dies laborables consecutius. Després del tercer intent, la teva comanda serà retornada al nostre magatzem. Ens posarem en contacte amb tu per correu electrònic amb més instruccions.

HI HA RESTRICCIONS D'ENTREGA? PUC ENVIAR A INTERNACIONAL?

S'apliquen les restriccions de lliurament següents:

Actualment, l'enviament està limitat a Espanya i altres països de la Unió Europea. L'enviament a altres jurisdiccions estarà disponible aviat. Demanem disculpes per aquestes molèsties temporals.

En aquest moment, les comandes no es poden enviar a apartats de correus, adreces APO/FPO, hotels, transitaris o cap adreça fora de la Unió Europea.